آمار مطالب

کل مطالب : 260
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 100
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 135
بازدید ماه : 2446
بازدید سال : 14416
بازدید کلی : 207261






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : امین پارسیان
تاریخ : یک شنبه 7 فروردين 1401
نظرات

باتری هواوی با توان 11.46 وات به کاربر اجازه می دهد تا 15 ساعت مکالمه بدون وقفه داشته باشد و همچنین می تواند تا 25 ساعت بدون وقفه به موسیقی گوش دهد. باتری این گوشی هوشمند درون قاب فلزی آن تعبیه شده است. به طوری که کاربر به باتری دسترسی نداشته باشد.

تست های باتری روی این گوشی نتایج خوبی به ثبت رساندند. زمان پایداری گوشی با یک سیم کارت 79 ساعت و با دو سیم کارت 71 ساعت بود. این بدان معناست که شما می توانید تا سه روز به مدت یک ساعت در روز برای وبگردی، صحبت کردن یا تماشای فیلم روی این گوشی حساب کنید.

یکی از قسمت های موجود در تنظیمات این گوشی تنظیمات باتری است و شامل سه حالت مصرف انرژی می باشد که هر کدام محدودیت ها و قابلیت های خاص خود را دارند. همچنین در این تنظیمات می توانید نرم افزار گوشی را کنترل کنید و مشخص کنید چه نرم افزاری در حالت خواب گوشی فعال است. همچنین در این تنظیمات می توانید زمان پایداری گوشی را در هر حالتی تخمین بزنید.

بررسی هواوی آنر 8:

این گوشی علاوه بر داشتن نمایشگر مناسب برای بازی و امور روزمره، مجهز به دوربین هایی با کیفیت بالا، جدیدترین نسخه اندروید، پشتیبانی از دو سیم کارت و امکان اتصال به اینترنت نسل چهارم است. به عنوان امنیت با حسگر اثر انگشت. مناسب برای کاربران. هواوی P9 Lite را به تراشه جدید و اختصاصی Silicon 650 مجهز کرده است تا آن را به یک گوشی رده بالا تبدیل کند. هواوی P9 Lite برای بازی های سنگین و البته برای کارهای روزانه مناسب به نظر می رسد. دو گیگابایت رم سرعت و ذهنیت خاصی به این گوشی بخشیده است. 16 گیگابایت حافظه داخلی، قابلیت استفاده از کارت حافظه جانبی تا 128 گیگابایت، پشتیبانی از دو سیم کارت، قابلیت اتصال به اینترنت نسل چهارم، بلوتوث و وای فای از دیگر ویژگی های سخت افزاری P9 Lite است. P9 Lite دارای صفحه نمایش 5.2 اینچی با وضوح فول اچ دی است که می تواند تراکم 424 پیکسل در هر اینچ را نمایش دهد. این نمایشگر از پنل های LCD ساخته شده و از فناوری IPS بهره می برد.

نمایشگر این گوشی در کنار سخت افزار مناسب و امکان اتصال به نسل چهارم اینترنت، علاوه بر مطالعه و تماشای فیلم و تصاویر، می تواند پاسخ مناسبی برای انجام بازی و وبگردی باشد. برای دوربین اصلی و سلفی P9 Lite دو دوربین 13 و 8 مگاپیکسلی انتخاب شده است. برخلاف P9، در پشت گوشی دو دوربین وجود ندارد و تنها یک سنسور 13 مگاپیکسلی وظیفه ثبت تصاویر را بر عهده دارد. این دوربین به فلاش LED نیز مجهز است. برای دوربین سلفی یک سنسور 8 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. این گوشی مجهز به باتری 3000 میلی آمپر ساعتی، حسگر اثر انگشت برای تضمین امنیت کاربران و اندروید مارشمالو نسخه 6.0 با پشتیبانی از زبان فارسی است. Huawei P9 Lite با سخت افزار مبتنی بر تراشه های سیلیکون 650 با دو گیگابایت رم، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، پشتیبانی از دو سیم کارت و شبکه 4G، درگاه ارتباطی microUSB v2.0، صفحه نمایش 5.2 اینچی با وضوح 424 پیکسل در اینچ و دارای تمامی مشخصات معیارهای محبوب همراه با قیمت مناسب برای تبدیل شدن به گوشی شما.

رابط کاربری اختصاصی هوآوی که با نام "Emotion" شناخته می شود، تفاوت چندانی با نسل قبلی خود ندارد. در عوض، هواوی سعی کرده است تا حد ممکن رابط کاربری را ساده کند. این سبکی و ذهنیت در کار با گوشی کاملا احساس می شود. البته ایموشن P9 Lite را تا حد امکان از اندروید پیش فرض دور نگه می دارد و دیگر هیچ نشانه ای از این سیستم عامل روی گوشی دیده نمی شود. Emotion، در نسخه های قبلی خود; شباهت های زیادی به رابط آیفون داشت. اما در نسخه فعلی این شباهت ها به حداقل رسیده و هوآوی برای هر قسمت از گرافیک، آیکون ها و ایده های منحصر به فرد خود استفاده کرده است.

با توجه به اینکه در سال های اخیر موبایل جزء جدانشدنی افراد است و تقریبا بیشتر روز خود را با تلفن همراه می گذرانند و وبگردی به پرمصرف ترین گوشی موبایل تبدیل شده است، باتری ها نقش بسیار مهمی در عملکرد گوشی شما دارند. می توان گفت بعد از ظاهر جذاب، مهم ترین نکته در هر تلفن همراه باتری آن است، زیرا تا زمانی که باتری گوشی شما به درستی کار نکند و یا به هر دلیلی شارژر کافی نداشته باشد، شما را خسته می کند. تلفن همراه شما پس لازم است به محض اینکه متوجه شدید از عملکرد باتری تلفن همراه خود راضی نیستید (باتری به درستی کار نمی کند، شارژ مورد نیاز را نگه نمی دارد یا از نظر ظاهری آسیب دیده است (به اصطلاح باد کرده) که حتی ممکن است باعث آسیب شود. سخت افزار گوشی و فکر می کنید عملکرد و کیفیت باتری را نسبت به قبل از دست داده اید، وقت آن رسیده است که باتری قدیمی را با باتری مناسب و باتری مناسب و البته اورجینال با گارانتی تعویض کنید. باتری
فروشگاه تخصصی سان موبایل ارائه دهنده انواع باتری با گارانتی طولانی مدت و باکیفیت مدل گوشی شما باطری اورجینال با گارانتی 6 ماهه را در اختیار شما قرار می دهد تا شما



تعداد بازدید از این مطلب: 280
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وب سایت من خوش امدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود